A fájdalmas menses kérdése és megoldása a MAGAM MÓDJÁN :-)



Az elmúlt napokban és hetekben sokszor találkoztam a fájdalmas menses kérdésével...



Jómagam is...bár nem jellemző...estem "áldozatává" az elmúlt időszakban!
Kimaradás a munkából...otthoni ágyban fetrengés és egyéb "csodás" időtmúlattató állapotok...


Közel tíz éve még pirulákhoz nyúltam...

MA MÁR NEM TESZEM!!!!

Az okok keresésén túl az illóolajokhoz fordultam segítségül :-)

Valljuk be őszintén...amikor a fájdalom tart...bármit megtennénk az enyhítéséért...
Megfogadunk bármit és megannyi pénzt képesek vagyunk költeni a pirulákra és egyéb szerekre ha tehetjük...
DE ha elmúlnak a napok...a "lőtéri kutyát" sem érdekli a néhány nappal ezelőtti fájdalom...

Ezért néhány munkából kimaradó és ágyban töltött nap után keresni kezdtem mit is TEHETNÉK ÉN???

Számba vettem a lehetőségeimet és döntöttem!

Na persze azt mellékesen jegyzem meg, hogy véleményem szerint MINDEN olyan NŐNEK, aki élete  oly szakaszában él, melyben mensesel tarkítva éli a mindennapjait...JÁRNA ÉVENTE 3 azaz HÁROM SZABAD nap, melyet KIVEHESSEN ANÉLKÜL, hogy bármiféle magyarázattal kellene szolgálnia a kollégái és főnökei felé!!!!!

Na persze kezelni a helyzetet akkor is szükséges :-)

Így hát kezelem...a MAGAM MÓDJÁN :-)

Ezekre a napokra és az azt megelőzőkre különféle OLAJKEVERÉKEKET készítettem!!!
Elsősorban magamnak...aztán adtam ide-oda belőle...

...és ami kicsit lehet meglepő és ellentmondás...ÜLŐ-FÜRDŐ SZÍVECSKÉKET :-)

Ezeknek a készítményeknek a megfigyelésére és próbájára KERESEK 7 olyan NŐ társat, aki rendszeresen szembe találkozik ezzel az élethelyzettel...DE MÁR NEM kizárólag A PIRULÁKTÓL VÁRNAK SEGÍTSÉGET!!!

Ezért...egy jelképes összegért cserébe...HÉT NŐ...HÉT HÓNAPON KERESZTÜL HAVONTA HASZNÁLJA EZEKET A KÉSZÍTMÉNYEKET...ÉS MINDEN HÓNAPBAN EGYSZER néhány órára összejövünk és megbeszéljük a tapasztalatokat :-)

Velem jössz???

Bővebb felvilágosítás a jamarcsi@gmail.com címen :-)

Szeretettel várlak benneteket :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése