..."miként dolgozom én másként, mint mások"...

Kedves Mindenki :-)
Az elmúlt hónapokban nagyon ritkán jelentkeztem...komoly belső és külső munkák zajlottak...és ez folytatódik ebben az évben is :-)
Szeretnék ma megosztani egy visszajelzést, mely úgy érzem akaratlanul is megmutatja...miként dolgozom én másként, mint mások :-)
...és itt ugye nem rólam van szó...hanem arról, hogy Ildikó MERT VÁLTOZTATNI!
 A visszajelzést változtatás nélkül teszem közzé...
Szeretettel és Hálával: M. :-)

"Kedves Marika!
Köszönetem jeléül írom le amit tapasztaltam a Te jótékony kezelésed során.
Novemberben találkoztunk először,amikor a félórás gyógyító hátmasszázsra jelentkeztem nálad.
Az állapotom eléggé borzasztó volt akkor,mert akkoriban estem ét egy borzasztó csalódáson,ami miatt körülbeül egy éve gyötörtem magam.Ráadásul a munkahelyem is borzasztó stresszes és megterhelő.
Olyan állapotbsn mentem el hozzád Marika, hogy szinte szivinfartus előtti állapotnak nevezném.
Fájt a mellkasom és a szívem gyaloglás közben.Ez kisugárzott a hátam közepéig.
Plussz nekem fiatal koromban volt pánikbetegségem,ami abban nyilvanult meg hogy rosszul éreztem magam az utcán mikor gyalogoltam.És a metrón is tömegben.
Az utcán bizonytalan érzés fogott el és úgy éreztem elájulok.Ugyanez volt a metrón is.
Ez kezdett mostanában a sok stressz miatt ismét előjönni a többi tünettel együtt.
Szóval így kerültem hozzád,Marika az első alkalommal a hátmasszázsra.
Voltam más máskor is svédmasszázson és fel voltam  készülve,hogy majd jól meggyúrod a hátam.
Helyette a kezelés elején beszélgettünk egy kicsit a panaszaimról és utána elkezdted a kezelést.
Felfeküdtem egy finom meleg masszázságyra és bekented a hátamat finom olajokkal és szép finom mozdulatokkal átmasszíroztad a hátamat.
Érzésre  nagyon finom nyugtató érzés volt.Kellemesen hatott rám.
A kezelés végén felöltöztem és elköszöntünk.
Én akkor még nem éreztem semmi különöset,viszont mikor kiléptem az utcára és elkezdtem gyalogolni hirtelen szembesültem a változásokkal.
Szinte figyeltem magamat és kerestem a tüneteimet,amik a pár hónap alatt szinte már hozzám nőttek.
Nem találtam őket.Elmúlt a mellkasi szorítás ,a hátfájdalom és a bizonytalan érzésem az utcan.
Felszabadultam mentem az úton és könnyedén.
Hihetlen volt számomra hogy ezek a tünetek egy félórás kezeléstól elmúltak.De ez így van.
Azóta is járok hozzád,Marika és jól érzem magam.Ezek a tünetek nem jöttek azóta sem elő.
A kezelésem folytatódott a holisztik pulzinggal.Ezt is ajánlottad nekem,mivel az elengedés és önbecsülésem helyreállítása még mindig nem sikerült teljes mértékben.
A csalódás miatti fájdalom már olyan testi tüneteket nem okozott,mint a kezelések előtt,de a fájdalom és az önmarcangolás még megmaradt.Plussz a hajszolt élet, a  stresszes munkahely súlya mint egy nehéz zsák nehezedett még mindig a hátamra.
Ma volt ez a kezelés.
Nagyon jólesó,nyugodt érzés volt.A testem el tudta engedni percekre azt a feszített stresszt,amiben szinte nap mint nap élek.
Elengedte és olyan könnyűvé váltam hirtelen,hogy megijedtem ettől az érzéstől.
És a kezelés után döbbentem rá,hogy milyen stresszben élek nap mint nap.És ezt a könnyű érzést,amiben tulajdonképpen mindig élni kellene már el is felejtettem.Annyira,hogy csak percegik sikerült ezt most az első alkalommal megérezni,mert a testem megijedt ettől a könnyed érzéstől.Imeretlen érzésnek élte meg.
Hazafelé olyan  könnyűnek éreztem magam,min akinek egy zsák krumplit levesznek a hátáról.Nagyon jó érzés.És ezt Neked köszönhetem, Marika.
Várom a következő találkozást.
Szép napot kívánok Neked!
K. Ildikó"
Illusztráció: aranyosiervin.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése