Ma érkezett...visszajezés a Hármas masszázs hatásáról :-)


"Szerelem, szerelem, szerelem. 

Ez az érzés jellemezte azon napomat és a következőket is, miután Marcsi hármas masszázsával "elvarázsolt". 
 Szerelembe estem a tavasszal, Önmagammal, a világgal. 
Testemet es lelkemet átjárta a csodás női energia, amely felerősítette érzékiségemet, vágyaimat, érzékelésemet, tudatomat. 
Feltöltött energiával és reményekkel. 
Furcsa ezeket leírni nekem, hisz én amúgy is mindig pörgök és jókedvvel, reálisan nézek a világra, élem benne munkával teli midennapjaimat. 
De... … de ez az egy óra kiszakított a világ sodrásából, elvezetett önmagam nőiességébe, hogy szinkronba kerüljek ő és én. 
És ez sikerült! 
Bevallom rám a három masszázs (hát-mell-has) közül a has volt a legnagyobb hatással. 
Olyan energiák mozdultak meg általa (és itt nem a bélmozgásra tessenek gondolni), amelyet még nem éreztem egyetlen kezelés vagy gyógyítas alatt sem. Ez egy örvenylő, tisztító, mindent kisöprő, majd egy behozó, átalakító, befelé mozgó spirálszerű erő volt, ami lenyűgözött. 
Köszönöm Neked Marcsi ezt a csodás megtapasztalást és várom már nagyon a következő alkalmat.
R."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése