...és, hogy mi kerül a hátizsákba lelki vonalon?



Mához egy hónapra már jócskán AZ ÚTON leszünk... 😍


Izgatottan várom, hiszen hónapokkal ezelőtt megérintett a szele...
Akkor még nem tudtam, hogy a változás mennyire szolgál majd engem és az új életemet...



Ma már...néhány héttel, hónappal később tudom, hogy az akkori "tragédia" a legjobb volt, ami történhetett velem... 



Akkor fájdalmamban úgy éreztem, hogy a Női Varázs-Műhelyben történt csoportos együttlétek többé nem ismétlődhetnek majd...erre az életre véget érnek...



Aztán, ahogy múlnak a napok, hetek, hónapok...felkérések érkeznek...nagyon szép felkérések 😍



HÁLA értük 😍

Azzal, hogy távol tartom magamtól ezeket a lehetséges együttléteket...talán le is tértem az útról...a saját utamról...

Nem oly rég beszélgettünk arról, hogy ki miért indul az idén útra...milyen célért ajánljuk a 8 napos zarándoklatunkat?...

Akkor még nem tudtam...vártam, hogy az Égiek megmutatják és remélem leszek olyan éber, hogy észrevegyem 
😍

Ez mára nagyvonalakban megtörtént...az "apróságok" pedig alakulnak folyamatosan... 😉

...és, hogy mi kerül a hátizsákba lelki vonalon?


Az idei évben Dr. Czeizel Beatrix&Greskó Anikó  
Santé di Om – Sorskorrekciós meditációja 😍



Legyen szépségekben bővelkedő, kívül-belül megújuló, türelemmel, toleranciával megáldott békés utunk 😍



Nyomon követhettek majd a Női Varázs-Műhely facebook oldalán bennünket képek formájában😍




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése