"Idén januárban olvastam először..."



"Idén januárban olvastam először Marcsi Női 
Varázs-Műhelyében született illóolajokkal 
fűszerezett hármas, azaz hát-mell-has 
masszázsáról. 

Így közel a 46. évemhez
 nagyon megragadott a mellmasszázs, mell
 feszesítés gondolata, és a gondolatokat 
februárban tettek is követték.


Hajtott a női kíváncsiságom, hogy vajon mi 
történik egy ilyen alkalommal, hajtott a
szakmai érdeklődésem, hogy vajon egy nő 
mit kaphat egy „intim” masszázstól, és 
motivált Marcsi női „kisugárzása”, amivel 
minden egyes alkalommal, mióta ismerem 
lenyűgöz.


Most már a harmadik alkalmon vagyok túl és
 mondhatom minden elképzelésemet és 
várakozásomat felülmúlta maga a masszázs 
alkalmával megélt élmény és az azóta eltelt 
idő alatt történt változások, amik persze nem
 köthetőek egyértelműen a masszázshoz és 
az azzal együtt járó elengedésekhez, de 
mégis vallom, hogy igen jelentős szerepük 
volt benne.


Első alkalommal szó szerint „Szerelembe 
estem a tavasszal, Önmagammal, a 
világgal.”
 A masszázs után nem bírtam magammal 
és a női energiákkal, amik megmozdultak
Bennem és körülöttem. 
Úgy éreztem végre élek!  
Élek és létezem!

Második alkalmat mindennél jobban 
vártam 
és vártam a csodákat. 
 De azok nem jöttek.
 Közvetlenül a masszázs után nem. 
De már egy héttel később viszont igen. 
Munkámmal kapcsolatosan olyan 
lehetőségek nyíltak meg 
előttem, amikre nem is számítottam, de az
 életcélom megvalósításához kerültem általuk
 közelebb. 
 
Harmadik alkalommal a főszerep az 
elengedésé volt. 
Hát kis híja volt annak, hogy
 majdnem zokogásban törjek ki kezelés
 közben, de igen hamar kiegyenlítődtek 
az energiák és így csak hatalmas szeretet 
éreztem mind magam és minden ember iránt,
 amely érzés kitartott még jó pár napig.

még két alkalom vár rám

… és mi fog történni? 

Nem tudom, de állok  elébe.

  
Állok elébe, mint nő, aki kezelésről 
kezelésre visszakapja azokat a női 
princípiumokat, amelyeket nem lehet tanulni,
 csak mélyről  a bensőnkből felhozni...
Állok elébe, mint  szakember, aki nap mint 
nap tapasztalja, hogy mennyire 
bizonytalanok  a nők nőiségük  megélése 
tekintetben. 

 
Én megtettem az első lépést, hogy
 kiteljesedhessen nőiségem, és elfeledtem a
 masszázs alatt, hogy anya vagyok, hogy 
dolgozó nő, hogy feleség, ott és akkor nem
 voltam más csak egyszerűen NŐ."

 
Dénes Rózsa szexuálterapeuta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése