Különleges napokat élünk... :-)

Most néztem...épp egy hónapja kerültek fel gondolatok az oldalra...és az sem Tőlem származott...
Valahogy nem jöttek...
Végtelen sok dolog történt velem és bennem az elmúlt hónapban...de nem kívánkoztak kifelé...
Hihetetlen érzékenységet tapasztalok....
Bevallom először nagyon megijedtem...még akkor is ha igen régóta másfajta figyelemmel élek a világban...
Elég rémisztő az a perc amikor utazom a városban...és egyik pillanatról a másikra jön bennem valami gondolat...még rá is csodálkozom..."hát ez meg honnan érkezett?"
...aztán jön egy telefon...egy telefon attól az ismerőstől , akivel kapcsolatosan az imént a gondolat érkezett valahonnan...és szóról-szóra elmondja mindazt , amire néhány perce éppen rácsodálkoztam...
...és ezek az érzékelések ismétlődnek napról-napra...egyre sűrűbben...egyre erősebben...
Bevallom...komolyan megijedtem...mi több...egyre aggasztóbbnak tartottam a dolgot...

Vajon kezdek megőrülni????

Aztán szeptemberben egy ismerősöm , akivel már rég nem találkoztam...ismét részese akart lenni az életemnek...még beszélgettünk is telefonon...de mivel mindketten igen elfoglaltak vagyunk...a dolog ennyiben ki is merült...

Míg nem egyre többször ébredtem fel éjszakánként azzal , hogy ez az ismerős gondol Rám...

Aggódtam...de hagytam egy hónapig a dolgot...remélve , hogy "majd elmúlik"...jelzem...nem múlt...épp ellenkezőleg...

Hozzá kell , hogy tegyem...egyre szótlanabbá váltam...még akkor is ha jól éreztem magam a bőrömben :-)

...eltekintve ettől az "apróságtól"...

Egy hónappal később döntöttem...beszélnem kell az ismerőssel...ez nem mehet így tovább...

Mivel abban biztos voltam , hogy magát a történést bátran elmondhatom neki...épp úgy ahogyan történt , mert nem hív Rám orvost...hát beszélgettünk...
Nem csak arra a kérdésemre kaptam választ , amit fel is tettem...hanem arra is , amire csupán gondolatban volt még időm a beszélgetés kezdete óta...
Megérzésem minden pillanata igaz volt !

Az , hogy a testvéreimmel , Édesapámmal...a családommal...gyermekeimmel ezek a dolgok mindennaposak ez számomra egyértelmű...még akkor is ha nem kifejezetten spirituális beállítottságúak néhányan...és nem is adunk rögtön hangot ezeknek a furcsa kommunikációknak :-)

De azt...hogy számomra viszonylag idegen emberekkel is működhet ez a fajta "kapcsolat"...eddig csupán csak könyvekben olvastam...hittem , hogy lehetséges...de nem tapasztaltam...

Ma már igen...és a barátaimmal is működik :-)

Egy röpke pillanatra megfordult a fejemben...egek...lassan nem kell telefonszámlát fizetnem? :-)

Tapasztalataim szerint nem csak azokkal kapcsolatosan működik , akik életüket spirituális oldalról is élik...hanem másokkal is :-)

Szóval...különleges időket élünk :-)

Aztán ezzel párhuzamosan van még "egy kis változás"...

Valahogy úgy érzem...minden felgyorsult...
Na jó...ez már régóta így van...de most valahogy akkor is másként történnek az események...

Azt tapasztalom , hogy "a pénzügyi világ az utolsókat rúgja"...olyan ez , mint amikor ránk akarnak valamit kényszeríteni...valamit , amit mi nem akarunk...és egyre erősebben...

...ereje épp attól függ , hogy mi mennyire állunk ellent...

Fogalmam sincs mi lesz majd azután... ha valóban megtörténik...de valahogyan nem is érdekel...egyszerűen hagyom , hogy történjenek a dolgok körülöttem...az életemben...
Igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni , amit csak tudok...bizonyos dolgokkal kapcsolatban , de belerokkanni...bele betegedni az esetleges nyomásba nem fogok !

Egyik napról a másikra azt tapasztaltam , hogy érdektelenné váltam bizonyos dolgokkal és emberekkel kapcsolatosan...
Aztán ahogy múlnak a napok rájöttem...ami eddig fontos volt...ma már nem biztos , hogy az...vagy épp nem úgy ahogyan eddig...

Fura dolgok ezek...

Akkor éreztem magam így legutóbb , amikor Édesanyám egyik napról a másikra elment...
Hónapokig tartó mély állapot volt...

Akkor azt GYÁSZnak neveztem...
De akkor ma mi lehet?

Amikor nem tudok valamit pontosan "megmagyarázni"...mindig azt mondom viccesen..."hát ilyenek a bolygóállások"... :-)

De azon túl , hogy megnézem Jenő ( Kalo Jenő ) aktuális kisfilmjét minden héten...akkor sem tudom milyenek a bolygó állások...fogalmam sincs mi zajlik  a világban és azon kívül...

Kedves Jenő...MI TÖRTÉNIK ? 

"Csak" azt tudom...valami zajlik bennem...valami nagy változás már egy ideje...és egyre inkább a felszínre kívánkozik...

Különleges napokat élünk...

Szeretettel : M. :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése