Munay-Ki...de mi is az a Munay-Ki ?

 Először megosztanék veletek néhány gondolatot azzal kapcsolatban , hogy miért is vált ennyire fon-
tossá számomra...


Mindannyiunk életében vannak olyan történések...régi emlékképek , amelyekről hisszük is...meg nem is , hogy valaha átélhettük...
Nem értjük honnan jönnek...mifélék...de azt bizton érezzük , hogy szívünkbe találnak...

Így voltam ezzel jómagam is...
Nagyon szerettem az indián zenét...megvoltam babonázva a Machu-Picchu képeitől és olyan furcsán éreztem magam amikor ott készült filmeket néztem...úgy éreztem...OTTHON VAGYOK...

Hosszú éveken át kísérte a mindennapjaimat...és éreztem , hogy egyszer megtudom mi lehet ez...

Fontosnak tartom megemlíteni , hogy ezek a rituálék minden ősi nép szokásaiban , hagyományaiban jelen vannak...igaz más-más formában mutatkoznak meg...


 


Néhány hónapja...egyik éjszaka érkezett egy üzenet...hívást kaptam...rögtön éreztem , hogy erre vártam évek...sőt lehet , hogy életek óta...

 







A Munay-Ki kilenc rítusból álló beavatás átadását jelképezi...amely a perui Andok őshonos népeitől ered...



Jelentése...quechua nyelven : SZERETLEK


                                             

 Kilenc lépéses folyamat , melynek során megtisztulnak a bennünk élő és általunk hordozott sérelmek akár életeken át...

A Munay-Ki megtisztítja a Fénylő Energia Mezőnket...a már említett (lásd előző bejegyzés) salakanyagoktól amelyeket a múltbéli traumák hagytak hátra...

A rituálék az emberi evolúció következő lépcsőfokaként szolgálnak...
Átrendezik és harmóniába hozzák idegpályáinkat , hogy egy magasabb szintre emeljük az emberi tudatosságot...

Az ősi próféciák egy új emberiség eljöveteléről szólnak...akiknek életében és természetében már megmutatkozik a FÉLELEM NÉLKÜLISÉG...

EZ AZ IDŐ ELÉRKEZETT...


Az új ember a Homo Luminus...azaz a FÉNYEMBER

Tradicionálisan , valakinek éveket kellett szent tanulással töltenie mielőtt...miközben részt vehetett a rituálén...

Az andokbéli Öregek úgy hiszik , hogy az emberi történelem egy kritikus csomóponthoz érkezett...és ezen rítusok minél több emberhez kell , hogy eljussanak...

A nyugati emberhez Dr. Alberto Villoldo hozta el a rítusokat 2006-ban...(www.munay-ki.org)
Orvos , antropológus , pszichológusként 25 évig tanulmányozta az Amazonas vidékén élők és az andokbéli népek hagyományait...sámán gyógyításait...
...és kapta az andoki népek sámánjaitól  beavatásait...

Hamarosan folytatom...


Szeretettel : M. :-)


Elérhetőségem :
- jamarcsi@gmail.com 
- www.noivarazs-marcsi.hupont.hu

Források megjelölése :
- www.munay-ki.org
- www.mia-valosag.hu

Fotók fentről lefelé :
- angelsroads.blogspot.com
- www.caminosalser.com
- freewallsource.com
- lillanyponetskripin.blogspot.com 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése