...NAGY UGRÁSI LEHETŐSÉG!!! AZ ÉBREDÉS MAGA...!!!!

Ma különleges és nagyon aktuális bejegyzést írok! Nem lesz benne más...csupán a gondolataim arról, ami jelenleg a világomban zajlik!!! MERT BENNE VAN JÓCSKÁN...AKKOR IS HA NEM AKAROM!!!!
Itthon nincs tv adás és rádiót sem hallgatok évek óta, így alakult és nem hiányzik!
Van viszont internet és maga az ÉLET...a "külvilág"!!!
A neten keresztül itt a facebook, mely mindent megmutat a világból! Ismerőseim megosztásain keresztül részesülök a világból, pedig itt élek egy világváros közepén!!! Budapest közepén!!!!
Egy-egy séta alkalmával azon kapom magam, hogy elmélázom...vajon éppen egy "menekült" az, aki szembe jön velem a Margit-szigeten?...aztán tovább megyek...
Látom az ismerőseim megosztásait a közösségi oldalon...
Van, amelyik megérint és van, amelyik hidegen hagy vagy meg sem látom...nem jut el hozzám!
No és itt kezdtem el "gondolkodni"...figyelni befelé ebben az ügyben is!
Miért van, hogy valami megérint és van, ami nem...és ha megérint, testem mely részén teszi ezt?
Mi történik ilyenkor????

Számomra TERMÉSZETES, hogy volt ELŐZŐ ÉLETÜNK és lesz KÖVETKEZŐ, még ha mindez egy időben zajlik is...párhuzamos idő síkokban!
Ami arra enged következtetni, hogy "jó kis cucc" gyűlt már föl a listánkra ( no ez nem a Bakancs lista...vagy ha igen, hát másfajta!)...                                                   

Szóval...ezek a "cuccok" ha akarjuk, ha nem kihatással vannak JELEN ÉLETÜNKRE!!!

Ezért fordulhat elő az, hogy ezt hallom: "de Én annyira "jó" vagyok, miért ér ennyi szerencsétlenség, miért van körülöttem ennyi "rossz és gonosz" ember?...senkit sem bántok, engem meg állandóan bántanak, átvernek"...stb.

Amikor egy-egy kliensemmel beszélgetünk, mert azt is szoktunk...elmesélem, hogyan látom ezt a helyzetet Én...a saját nézőpontomból...
...és NEM KELL, HOGY ELFOGADJA ahogyan jómagam vélekedek vagy tapasztalok!!!

RÁJÖTTEM arra is, hogy nem kell hinnie sem...

A DOLGOK A HITTŐL FÜGGETLENÜL MEG FOGNAK TÖRTÉNNI!!!!

Az adok- és kapok nem marad el...

Az viszont már más "tészta", hogy  ezt KI, HOGYAN KEZELI!!!!

...és éppen ebben van a NAGY UGRÁSI LEHETŐSÉG!!!

AZ ÉBREDÉS MAGA...!!!!

Ebbe tovább nem mennék bele, hiszen a kezeléseim alkalmával jut rá idő bőven....

Most inkább visszamennék oda, ahol azt kezdtem el nézegetni...mi jut el hozzám a külvilágból, miért éppen az, és hogyan, miként érint meg engem???

Mivel MINDENNEL és MINDENKIVEL, aki  megjelenik az ÉLETÜNKBEN DOLGUNK VAN...ezen törvény alapján kezdtem szemlélődni...


Rajtam a legkritikusabb "nyomógomb" a gyerekek, a fiatalok és a viszonylag kiszolgáltatottabbak gombja!
...és megfigyeltem, hogy éppen itt ÉRINT meg leginkább az ember áradat, mely elindult valamiféle "láthatatlan" okból kifolyólag...
Lássuk be...minden háborúval, veszteséggel, halállal, erőszakkal kapcsolatos történést olyan erővel tolok el magamtól, hogy ezt már tanítani lehetne...
Annyira felkavar, hogy majd bele pusztulok...fizikai fájdalmaim vannak...!!!!
Tehát NEKEM EHHEZ KÖZÖM VAN!!!! ...sajnos...

Vizsgálódni kezdtem...itt a jelenben ennyire durva dolgok nincsenek...persze vannak mások, másfélék...
Akkor hát honnan jöhet ez a cucc az életembe?
...honnan ezek a félelmek, fájdalmak, kiszolgáltatottság érzése?????
Úgy néz ki...mégsem VOLTAM mindig olyan "JÓ"?...

Valahonnan régről az idő síkról megtalált megint a "szőnyeg alá söpört cucc"...!!!

Hát...nem egy klassz szembesülés...kétségtelen!
Főként azért sem , mert tetszik vagy sem...KÖZÖM van mindehhez, ami a világban történik...és FELELŐSSÉGEM van az ügyben!!!!

SZEMBENÉZNI és FELELŐSSÉGET VÁLLALNI a mai embernek nem kis kihívás!!!

Nem maradt más választásom, mint FELELŐSSÉGET VÁLLALNI EZEKÉRT A TÖRTÉNÉSEKÉRT!!!

NEM KORBÁCSOLNI és VÁDOLNI ÖNmagamat...NEM!

- Felelősséget vállalni,
- Elfogadni,
- Megbocsátani, (elsősorban nem  másnak...ÖNMAGAMNAK!)

- Ránézni a fájdalmak helyére...merni szembesülni!
- ...
- ...
- ...

A többi szabadon hagyott rész a Tiétek...nézzük mit KEZDTEK vele...

Szeretettel: M. :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése