Nincs egyforma női mell, ahogyan egyforma NŐ sem!!!

 
Ékességünk és büszkeségünk a női mell...
A saját mellünk...


  
Mert annak kellene lennie...
DE nem az!!!!


Női létünk az évszázadok során sokat és sokféleképpen sérült, ez nagyban befolyásolja mai "én képünket"...

 
Az, hogy ez hogyan és miként változott az évezredek során, sok helyen nyomon követhető és vannak értékes irodalmak is ez ügyben...

Itt most nem szándékom ezekre kitérni...

Célom kicsit más...

Nincs egyforma női mell, ahogyan egyforma NŐ sem!!!

Munkám során sokszor, sokféle női mellell találkozom...és jómagam is ápolgatom, kényeztetem a sajátomat :-)

Az évek folyamán többször érkezett hozzám igény a női mell masszázsára, ápolására...
Mivel azonban jómaga igen erőteljesen sérültem a női vonalamon ebben az életemben is...eleinte bevallom nem szívesen foglalkoztam a témával, mivel komoly szembenézést igényelt és nem éreztem készen magam erre!


                                                           
                                     

Most végre sikerrel vettem ezt a kihívást is...és egy ideje teszt alá vetettem a saját elképzelésem és tapasztalatom szerint elkészített MELLFESZESÍTŐ és MASSZÍROZÓ olajamat :-)

El kell, hogy mondjam...varázslatos hatása van :-)

...igaz, hogy jómagam végzem a mellmasszázst is...
Így igen érdekes és kivételes megtapasztalása ez a folyamatnak...DE szeretem, hogy így van :-)


Hamarosan elindítom ezzel kapcsolatos új szolgáltatásomat, mely a MELLFESZESÍTŐ masszázs lesz :-)
Az olajat hamarosan haza is viheted!!! :-)

Az összetevőit bázisként a ligetszépe- csipkebogyó-mandula olaj, ezeket pedig a pálmarózsa-angyalgyökér-rózsageránium-andoki mírtusz és más varázslatos illóolajak "csipetnyi" keveréke adja :-)
A masszázs alkalmával természetesen ismét szerepet kap a rózsavíz :-)



 Amennyiben úgy érzed 
 megszólítanak 
 szavaim...Elérhető vagyok a
 jamarcsi@gmail.com címen :-)



 
                                                 
Melegséggel, illatokkal , érintésekkel teli varázslatos napokat...


Szeretettel : M. :-)