Yael érzései...


 Kedves Olvasóm :-)

Ma egy gyönyörű, fiatal Hölgy, Édesanya
sorait osztom meg veletek...
Hosszú napok és álmatlan éjszakák 
eredményezték a közzététel 
engedélyezését...
 Egyetlen betűjén sem változtattam, 
tiszteletben tartva Yael érzéseit...
Fogadjátok nyitott szívvel és szeretettel...
    Köszönöm :-)

 "Életem nagyon nehéz évein 
vagyok túl.. 
9 évig voltam pánikbeteg. 
Soha nem mentem orvoshoz, magam
 gyógyultam. Közel egy évvel ezelőtt 
belekezdtem egy komoly méregtelenítő 
kúrába, azóta gyógyul a testem és a 
lelkem.

Sokat változtam, sokáig eljutottam ebben 
a folyamatban, de önmagam elfogadása 
nem ment.  
Egy éve dolgozok együtt egy  kineziológussal, akivel  az elmúlt 
három alkalommal mindig ugyanaz a feladat került elő... 
elfogadom a testemet az életben vállalt 
feladataim 
betöltésére...

Pár hete, amikor jelentkeztem neked úgy éreztem, hogy  nem 
bírom tovább.. nem bírom cipelni azt a terhet, hogy nem fogadom
el magam olyannak amilyen vagyok. Beleroppanok, 
megfulladok.... én EZT A TESTET választottam erre 
az életre,
ebből kell tanulnom, ezt kell elfogadnom, ezt kell
szeretnem úgy ahogy van és kihoznom belőle a 
legjobbat. 
Nem szólhat az életem egy önmagammal folytatott
örökös küzdelemről. 
Élni akarok, szeretni és élvezni a testemet és 
mindent amit gyújt.
Ekkor, amint ez megfogalmazódott bennem elindult egy
gyönyörűséges és félelmetes folyamat.
Nap mint nap a lelkem új és új oldalát ismerem és
 tapasztalom
meg, más és más dimenzióit, a női lélek minden
 árnyalatát ...  
A testem és a lelkem is a végtelenségig 
lecsupaszítottam... hogy formálhassam. 
Nagyon nehéz tartanom ezeket az új érzéseket, 
mindazt ami 
megfogalmazódott bennem az elmúlt hetekben.
Az örökös harc, hogy nőként nem fogadjuk el 

magunkat mindennél veszélyesebb.

Ez az örökös küzdelem önmagunkkal

teljesen elfordítja a figyelmünket a leglényegesebbről.

Mi maga vagyunk a kerek egész, az áramlás, a teremtés, a

 puhaságunkkal, gömbölyűségünkkel, a lágyságunkkal az élet

lüktetése vagyunk. Az élet vagyunk... és ezt elfelejtjük... mert a

figyelmünket elfordítjuk erről és valaki mássá akarunk válni.

Megszerettem a gömbölyűségemet...az élet akarok lenni, a

lágyság, az áramlás, a lüktetés.
 
Ha nem fogadjuk ezt el, leállítjuk ezt az áramlást, a teremtést,

meghal minden. 

Pedig ebből a lüktetésből és áramlásból a férfi anyagot teremt.

Gyönyörűséges....

Megszerettem a gömbölyűségemet, mert ez maga az élet. 
Nem harcolok ellene, de mindent megteszek a testemért, az 
egészségemért. 
Én így vagyok kerek, egész.... és ezt az érzést most tartanom kell, 
ha elhalványul erősítenem, nap mint nap tudatosítanom.... de néha
úgy érzem, nem megy egyedül…
Ezért volt rám olyan csodás hatással minden, amit az elmúlt 
napokban megosztottál. Palya Bea dala...a Hívlak téged és az 
Elképzelek egy nőt….
Köszönöm.

Yael"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése