A MIÓMA és Én...


 

Nem oly rég kiderült, hogy a testemben egy mióma lakozik...
Ami nem is annyira meglepő, ennyi "kincs" gyűjtése után... 
De úgy döntöttem, hogy az ajánlott fogamzásgátló tabletták és egyebek helyett, amit már egyébként sem szedek közel 26 éve... a természetet hívom segítségül!!!

Természetesen a mióma keletkezésének lelki vonulatán már egyébként is dolgozom...de hát a testünk emlékszik...

Bevallom nem kicsi a mérete... 5,6 cm-es...persze nem is olyan nagy...
Különösebb fájdalmat és egyébb galibát nem okoz...így azon dolgozom, hogy a mérete folyamatosan csökkenjen!!!
 

Ehhez a természet patikáját...pontosabban a hidegen sajtolt növényi olajokat és illóolajokat hívom segítségül!!!

Több oldalról is "megtámogatom" a sikeres együttműködést, hisz a pozitív eredményt nem bízhatom a véletlenre!!!

A kúrát 3 hónaposra tervezem és sikerül mindezt orvosi felügyelet mellett végig csinálnom!!!  

Szeretném a folyamatot végig dokumentálni, hogy mások se adják föl!!!

Segítségül hívtam a Primavera minőséget és Brassai Adrienne-t is!!!

Az első lépés az olajok és illóolajok kiválasztása volt...melyek a következőek:
- Édesmandula olaj
- Ligetszépe olaj
- Gránátalma magolaj
- Arab tömjén illóolaj
- Mírha illóolaj 

Második lépés a kezeléshez szükséges keverék elkészítése...
50 ml édesmandula olajba 20-20 csepp arab tömjén és mírha illóolajakat kevertem...
Ez elég "drasztikus" keveréknek számít, de én "hozzá vagyok szokva" ezekhez a keverékekhez...

Harmadik lépés a masszázs... 
...ahogyan a "Hármas" masszázsnál a hasat...most ezzel a keverékkel masszírozom a saját hasamat és a derekamat is naponta legalább kétszer...

Negyedik lépésként...
...mindennap egy kávés kanál ligetszépe olajat és gránátalma magolajat eszek meg reggel...

Ötödik lépésként...
...napi 4 csepp arab tömjén illóolajat keverek laktózmentes joghurtba vagy kásába és azt is megeszem...   

Mivel hiszek a természet ezen erejében...Hatodik lépésként készítettem magamnak egy "OLAJ PARFÜMÖT"...
10 ml Jojobaolajba 5-5 csepp arab tömjén és mírha illóolajat kevertem egy aprócska görgős üvegcsébe majd a fül mögé, csukló belső finom bőrére, könyök hajlatba és a belső bokára naponta felkenem a keveréket többször...

Egyenlőre az első hónapra ez a kúra van kidolgozva...majd jöhet a következő ultrahang vizsgálat...
Aztán újra vizsgáljuk a dolgokat!!!

A napokban szeretnék a terápiában szereplő olajokról és illólajokról röviden készíteni egy bejegyzést, hogy lehessen látni bizonyos "miérteket"...

Szeretettel: M. 😍 

     

 

     

1 megjegyzés: