Mi mindenre van hatással a "Mellfeszesítő masszázsolaj keverék"

Amikor megalkottam kizárólag az lebegett előttem, hogy vajon képes vagyok-e megalkotni egy ilyen keveréket...?
...és ha igen...vajon lesz-e látható hatása?

A legtöbb, amit ekkor tehettem, hogy mint oly sokszor...magamon teszteltem heteken-hónapokon át 😍

Számomra az érintés, ebben a formájában nem okozott bennem feszültséget főként, hogy a saját emlőimről volt szó...hiszen sok éven át "gyógyítottam" magamat a Meghitt Pillanatok kezelés folyamatával...
"Női testünk igen fontos része" az emlő...tapasztalatom szerint nem fordítunk rá elég figyelmet...semmilyen módon sem!
Szóval...a MELLFESZESÍTŐ MASSZÁZSOLAJ keveréket a hiánypótlás ihlette 😍

Egy kedves vendégemtől a napokban kaptam visszajelzést, melyet szeretettel osztok meg veletek, hiszen akkor vásárolta az első üveget, amikor tavasszal néhány napig elérhető volt itt a Női Varázs-Műhely oldalán is 😍

Nem is szeretnék mást hozzáfűzni a bejegyzéshez...jöjjenek Erzsi szavai:
 
"Az olaj illata nagyon nyugtató. 


Este szeretem  használni, mert nagyon jól alszom 

ebben az  illatfürdőben, ami reggelig érződik. 


Sőt, rendszeres használat után már az ágyat is 

körüllengi.😍

 

Hatásai: 



Bőr puhasága: a dekoltázs és a mellek teljes 

felületén!



Feszesítő hatás: életemben először (34 évesen)

 van dekoratív dekoltázsom, úgy, hogy nem 

híztam meg, és valójában nem nőtt meg a mellem. 


A mellbőségem nem változott, 

de minden melltartóban jobban mutat, 

sőt: hordok ruhákat melltartó nélkül. 



Nagyon kényelmes, és észre sem veszik. 😍

 

Menstruáció előtti állapot javulása: már nem 

feszül annyira, mint korábban, és ami a

 legfontosabb, hogy nem fáj. 



Nem duzzad fel, nem változik az állaga.

 Természetes, könnyű érzés: egy problémával 

kevesebb. 😍


Amit még kiemelnék, hogy az olaj/illat/masszázs 

hatására megváltozott a viszonyom a 

melleimhez. 

Nem gond-forrás ezentúl: már könnyeden 

„viselem” őket, és kizárólag az elfogadás és az 

öröm forrását jelentik számomra. 




Egy szó, mint száz: könnyűnek, egészségesnek, 

illatosnak és puhának érzem magam a testem 

nőiesség szempontjából talán legfontosabb

 területén. 


Mondhatnám, hogy sajnálom, hogy csak most 

találkoztam ezzel a termékkel, de igazából 

örülök

hogy az életem folyamán egyáltalán megtalált. 



It is the beginning of the beautiful friendship!  

😍
  

Soha sem késő, hálás vagyok."
 


Köszönöm 😍




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése