PARAJDI SÓVAL A BIZTONSÁGOS ÉS HOSSZANTARTÓ ILLATOLÁSÉRT... :-)


No...akkor most jöhet néhány szó és javaslat, ha illatolni és/vagy párologtatni szeretnénk...DE NEM HASZNÁLHATUNK készüléket, mécsest, vizet abban a helységben ahol éppen erre vágynánk

Előfordulhat, hogy nem tudunk mindig figyelni a párologtatóban lévő víz fogyására, mert nagyon kevés hely van a tartályban...
Aztán az otthonok legapróbb helységeiben sincs sok lehetőség az illatosításra...(ebben az esetben a nem természetes illatok kizárva...) 

Szóval...ezer ok és hely van, ahol nem lehet...DE Mi mégis szeretnénk 

 
Az elmúlt években, hónapokban folyamatosan kísérleteztem...volt vattapamacs, üvegfelület...és sorolhatnám mi minden...de igazán egyik sem biztosított folyamatos, megfelelő koncentrációban illatot!

Már majdnem feladtam...míg egy megrendelésem kapcsán...és mert elfogyott otthon az utolsó szem sókristály is...elmentem ismét a "Parajdi Sópincébe"...

Bátorkodom azt mondani, hogy ismerem ezt a sót...évek óta esszük, párologtatom, masszírozok vele, fürdősót készítek belőle...

A só itt különféle formában, méretben és minőségben megtalálható...kicsi gyermek öklének méretében is...

Miközben nézelődtem...jött egy kóbor gondolat...

Viszek belőle néhány darabot... és kipróbálom...ha naponta-kétnaponta csöpögtetem rá az illóolajokat meddig marad meg az illat?...és milyen intenzitással...?

JELENETEM...A PARAJDI SÓ SZERKEZETÉNÉL FOGVA TÖKÉLETES ARRA, HOGY OLYAN HELYEKEN IS ILLATOLHASSUNK, ahol erre nincs megfelelő lehetőség!!!

A kórházban, ahol dolgozom, két-három naponként csöpögtetek egy sódarabra és azt mondják a kollégák, hogy több méteren át lehet érezni az illatot
 
Így már most elkezdődhet a védekezés...a nyírkosabb időben történő vírusok "támadása" ellen
 
Használható gyermekek szobájában, óvodai szobákban, kórházakban...piros mandarinnal folyamatosan csepegtetve, hiszen a só önmagában is tisztítja a levegőt

 
Munkahelyeken, hálószobákban, nappalikban, illemhelységekben...megint szárnyalhat a képzelet, a kreatív női energia
 
Már csak a igényeknek megfelelő cseppszámokat, a sódarabok számát kell megtalálni és, hogy miért szeretnénk illatolni...mert a Primavera természetes illóolajok elérhetőek
 
Minden esetben üveg felületre, tányérkára, kőre javaslom tenni a só darabokat, hiszen mind a só, mind pedig az illóolajok egy idő után marják az egyéb felületeket!!!
 
Más sódarabokat is lehet vásárolni...de én azokat túl keménynek találtam arra, hogy az illóolajok mélyen a szerkezetükbe szívódjanak... Természesen örömmel veszem, ha tapasztalatokat cserélünk
 
Hű...jó hosszúra sikerült bejegyzés lett megint...
 
Ha bővebben van kérdés...privátban elérhető vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése