Visszajelzés a Rózsa-Gránátalma arc-nyak és dekoltázs kezelésről :-)


  


Szeretettel osztok meg veletek egy visszajelzést, melynek minden betűjéért és a fotóért HÁLÁS vagyok 😍

Viki Rózsa-Gránátalma arc-nyak és dekoltázs masszázsra érkezett hozzám...Jade köves masszázzsal varázsolva 😍
Most volt nálam először a kozmetikában...élményeit alább osztja meg mindenkivel 😍







"Azon szerencsések közé tartozom, akiknek sikerült  Marcsi "keze alá" kerülniük, ráadásul nekem elsőre egy nyereményjátéka által,ahol a Rózsa-Gránátalma arc-nyak és dekoltázs masszázs kezelést kaphattam.

Igen nagy lelki pakkom volt, de annál nagyobb várakozással érkeztem meg a "Női Varázs - Műhelybe", ahol érezhetően nagy szeretettel fogadott engem. Van az az első benyomás, amikor tudtam, hogy itt jó kezekben leszek mind lelkileg, mind arcilag és nagy élmény lesz 😊

A Primavera termékek egy részét (szintén Marcsi által) sikerült megismernem, az isteni illatú illóolajokat, virágvizeket.
Átöltöztem a kis ruhába, felpattantam az ágyra és kezdetét is vette az élménytúra. 

Egy arc és természetesen dekoltázs letisztítással kezdtünk lemosó tejjel, majd egy lágy arcradírral, utána rózsa-gránátalma virágvízzel, aminek olyan jó és intenzív, de mégsem tolakodó volt az illata, igazi keleties meleg illat így a hűvösebb napokra.
 Tiszta Damaszkusz 😊

A rózsaolaj család olajkeverékével az arcomon és a szemkörnyékápoló felvitele után következett a Jade-köves arcmasszázs

Olyan kellemesen lelazította az arcizmaimat és a szemkörnyékemet ez a szerkezet és a profi mozdulatok, hogy önmagában felért egy külön kezeléssel, ebben a stresszesebb időszakomban, amikor az ember minden izma befeszül. Én hiszek az ásványok és drágakövek erejében. 
A Jade kőről azt mondják csökkenti a feszültséget, megszabadít a negatív gondolatoktól...megtalált a kő és a kezelés is engem, mintha tudta volna...hogy épp mire volt szükségem.

A Jade-köves "arclazításom" után rózsa és gránátalma olajkeverékkel kezdetét vette a kedvenc részem a kézi arc-nyak és dekoltázs maszi.

Már az első mozdulatoknál sikerült úgy átadnom magam,hogy az arcom bőre kb. belefolyhatott Marcsi kezeibe, egy-egy pillanatra néha bevillant, hogy úgy nézhetek ki, mint a kutyák mikor kihajolnak az autó ablakán😂 
Hosszú, kellemes, testet-lelket oldó élmény volt az arcom-nyakam összes izmát átjárva. 

Itt már éreztem, ahogy az amúgy vízhiányos bőröm ebben a hirtelen hidegben életet kap, a dekoltázs bőre pedig a nyári, száritó égető napsütés után regenerálódást.
   

A kezelés legvégén pedig Dr.Kadír Gold Matrix arany tápláló maszk került mindhárom területre, megkoronázva az eddigieket shea vajjal, búzacsíra olajjal és avokádó olajjal.

Így lett a bőröm kora ősszel száraz helyett, táplált és hidratált.
Akik voltak már Marcsinál tudják mi az a lelki plusz, ami egy ilyen "kezelésben" rejlik, a többieknek pedig jó szívvel és bizalommal ajánlom!"

Köszönöm 😍

A két említett kezelésről bővebben itt lehet olvasni:
- http://noivarazs.blogspot.hu/2017/05/rozsa-granatalma-arc-nyak-es-dekoltazs.html

- http://noivarazs.blogspot.hu/2017/05/jade-koves-arc-nyak-es-dekoltazs.html

Bővebben érdeklődni és időpontot egyeztetni privát üzenetben vagy a jamarcsi@gmail.com címen lehetséges 😍 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése