Azt hiszem... FÉNYÉRT-FÉNYT kapok cserébe 😍





Elérkezett az év vége!

A számvetés, az összegzések ideje...
Ilyenkor legtöbbször rájövök...hát megint nem volt "könnyű"!!!

De ma nem erről szeretnék írni...inkább a küldetésről...arról a fura hivatásról, melyet magaménak vállaltam egyszer... 

Egy küldetésről, melyet viszek, cipelek...talán az idők végezetéig!

...és vajon "mivégre" is?

Elgondolkodtam azon...mit is csinálok valójában?
...mit vallok magaménak?
...miért, kiért, minek és kinek csinálom?

Tudnék-e mást csinálni?

Próbáltam letérni az útról...ideig-óráig tudtam csak magamat becsapva tenni, amiről azt akartam hinni, hogy nekem való...

Ebben az évben, mindjárt az elején bezárt a Női Varázs-Műhely tere fizikálisan...de itt az online világban tovább él és terveim szerint "új vonalakon" a jövőben fejlődik tovább! 

 Az olajok és az illatok világa az enyém...

Szép, nemes...egyben nagyon nehéz út.

Hálából talán az Univerzum illatokban füröszt engem...amikor elkeseredem, hitemet veszítem és már-már feladni készülök...

Hitemet...számomra ez nem valami templomban prédikált hitet jelent...
Tapasztalataim szerint az inkább szétválaszt és elszigetel...ezt meghagyom másoknak!

Az én hitem bennem van, benne él...abban amit csinálok, ahogy élek, ahogy örülök, ahogy fájdalmakat viselek el, ahogy bánok másokkal és magammal...

Az általam készített elixírekben...

Az illatok és növények varázslatos gyógyító keverékeiben...

Úgy vallom, hogy a növények és mi egy "család vagyunk", sejtjeink felismerik egymást, egy nyelvet beszélnek 😍

Az illatoknak varázslatos erejük van az emberi testre, pszichére...ezzel érdemes élni...és nem visszaélni!!!

Kozmetikusként, gyógymasszőrként és Holistic Pulsing terapeutaként "kötelességem" vendégeim felé ezt közvetíteni...
Megmutatni, rámutatni a fenti folyamatokra...
Finoman, lágyan terelni őket...a természet felé.

Lehetőséget adni a megtapasztalásra, az újra, a másra...elültetni azt a pici kis bogarat, hogy tovább motoszkáljon ott bent...

Kimenni a természetbe...kapcsolódni hozzá...eggyé válni vele...
Ezért indulunk évente 7-8 napra zarándokútra...

Az illatok rezgésében fürödni mindennap hihetetlen ÁLDÁS...talán nem is bírnám nélkülük ezt a minden sejtjében nehéz életet!

Szóval azt hiszem...
FÉNYÉRT-FÉNYT kapok cserébe 😍

A fotó valahonnan az internet világából való!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése